Tisdag

Idag hade vi bara två lektioner som inte ens var lektioner eftersom våran lärare var borta (hade samma lärare på båda lektionerna) så jag och frida kollade på flickan som lekte med elden , den var faktiskt bra, fast lite seg.
Efter skolan käkade vi pizza och nu sitter jag i sängen och chillar med datan.

Juste idag var jag hos doktorn också, och det är typ bra med mig, fast jag slutar andas ibland "men det är väl inte så farligt" ;), men fick även reda på en jobbig grej som jag kommer behöva prata med en person om sen.. WHATEVER!
Ska snart åka till jobbet, eller inte så snart men jobbar mellan 17.00-21.30 idag så det blir stängning idag igen! cya suckers
PARADISE HOTEL IKVÄLL!


en bild från danmark i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0