SITTER HOS MICHELLE

Sitter just nu hos Michelle med Tove och Julia, sitter och snackar massa skit.. :) Gick sjukt bra på gymet imorse och MÅSTE BARA SÄGA: Louise Freby har värsta bra kondisen!!!! SER UPP TILL DIG! Efter gymet drog jag till jobbet i 8 timmar och höll på att somna SHIT VAD TRÖTT JAG VAR, sen tog jag 4redbull och 3alvedon och nu är jag inte lika trött längre. Efter jobbet träffa jag Michelle och drog till rotebro för att uträta lite ärenden, men slutade med att vi satt och snacka lite med Jocke och hans vänner.. Och nu sitter vi här, ska sova hos Michelle ikväll och sen drar jag direkt till jobbet (y)


HEMLIGHET: Michelle är JÄVLIGT hårig.
(ps: Michelle på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0