I'M HOME HONEYS

Shulululu :) allt bra med er? Kom precis efter en lång men mycket bra dag (y). Kan börja med att nämna att jag somnade halv 7 imorse vilket betyder typ max 2 timmars sömn (y).... men ändå har jag varit ganska pigg idag, aja whatever efter jobbet drog jag och träffa jocke en snabbis och vi snackade mest o så, efter det drog jag till Sara där Michelle och Julia också var, vi spelade ett skit roligt spel och hade det ällmänt roligt (y)
TACK FÖR IDAG!

Imorgon blir det att ta bussen klockan 9 för att gyma med Freby och Jossan till typ 11, sen drar jag till jobbet och jobbar mellan 11.30-19.00 och efter det ska jag antingen träffa Sarah och Michelle eller träffa Jocke, update kommer!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0