320 MIL SENARE..

Jag har ont i ryggen, jag har ont i rumpan och jag vill ha massage NU! Har suttit i bilen 320 mil sammanlagt == SUPERKUL! Okej ska inte överdriva, har bara suttit i bilen 160 mil, men man åker ju fram och tillbaka så då blir det 320 mil..

Snart ska jag hoppa in i bastun och raka mig, ska bli jävligt najs - är som en hårboll - jag menar man har samlat ihop GANSKA mycket hår på både benen och lite här och där! Efter bastun blir det noppa ögonbrynen, smörja in mig, raka mustachen ... okej jag överdrev igen! :D menmen, vi hörs senare! PUSS&KNULL (överdrev igen)


En bild på mig och Nellie, sommaren 2008 på Gotland.
Guuuuud vad bra man ser oss, vi kunde inte ha mörkat den lite till????


Kommentarer
Postat av: N.J

jag gjorde säkert någon min som vanligt..fanns säkert en andledning xD <3

2009-12-28 @ 20:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0