2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, sjukt mycket
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade ett - gå ner 5 kilo - nej jag höll det inte!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Finland, Danmark, Spanien, Turkiet och Norge (omg NORDEN-BARN)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jaa!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 23/3
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag kan klara allt om jag bara vill!
9. Största misstaget? En person faktiskt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? SJUK SOM FAN!
11. Bästa köpet? Oj svårt.. Har köpt mycket som är bra!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja,
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy bitch, i know you want med, rap das armas
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit med mina kompisar mera kanske :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gått på utseende
18. Blev du kär i år? Ja lite kanske, men inte så jag älskade någon
19. Favoritprogram på TV? DH
20. Bästa boken du läste i år? Läser aldrig, men läste precis ut en bok på engelska - fight club - skit bra bok verkligen
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg, men fick det jag ville ha iaf!
22. Något du önskade dig men inte fick? Ja, säkert - jag ville ha eget hus, egen bil och massa men nope, inte bortskämd här inte ;)
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fest natten till min födelsedag, på födelsedagen hade jag släktmiddag
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Massor, och det ska jag uppnå 2010
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? EL BITCHO! - skoja!
26. Vad fick dig att må bra? Sommaren
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson!!!!
28. Vem saknade du? Vet inte?
29. De bästa nya människorna du träffade? Massa, speciellt Michelle!
30. Planer för 2010? JA, sjukt många - ni kan få en lista på det också ;)

Kommentarer
Postat av: Michelle

naaw :D du är också bästa nykomlingen i mitt liv hihi <3

2010-01-03 @ 00:15:34
URL: http://michellles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0