SISTA GÅNGEN GILT

Tjenis, dags för mig att skaffa en till blogg, LYCKA TILL!

Idag gick jag i skolan från 10-12 sen käkade jag, frida och sofia thaimat och efter det drog jag till Rudbeck för att möta upp amis och michelle för vi skulle dra in till stan efter skolan. Asså jag hatar verkligen Rudbeck, det tar inte en sekund förrän man ser någon man känner, det går så jävla mycket folk där. IALLAFALL, under min väg från ingången - aulan (max 50meter) träffar jag på Freby, Camilla, Julia, Frida T, Faduma, Sara, Johanna, Jadine, Aspen, Amis och Michelle - "SUPER" ROLIGT !

Idag köpte jag iaf en vit lång kofta från Zara för 199:-, ett par svarta stövlar från Skopunkten för 399:-, Ett par örhängen från H&M för 29:-, Ett par armband från H&M för 49,50:- MINUS 50%, och en biobiljett från SF!!

Orkar verkligen inte ladda upp bilder från min kamera så ni får se bilderna imrogn på det jag köpt, men om ni är nyfikna så kan jag länka till mina skor som jag köpte idag ;)
http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Stovlar?art=250311&source=productrecomandations


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0