rubriker asså

jaha, vad händer i mitt liv då?
jag mår sjukt dåligt, men aspen var precis här och vi kollade på film.. just nu försöker jag få tag på frida h, eftersom vi skulle göra klart alla läxor idag, men jag får typ inte tag på henne, så funderar på att börja göra dom?
Snart ska jag möta upp michelle för att få rengöring till min navelpercing och sen ska jag möta upp agnes för att få 2paket cigg och efter det ska jag dra till danderyd och få min dricka av frida b, eftersom jag glömde den där i fredags - fan vad mitt liv är jobbigt haha !! :)
sen är det min "köksdag" idag också, fyfan vad jobbigt..

aja, ha det bra så länge, ska nog gå och plocka i och ur diskmaskinen så jag får det gjort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0