ni anar inte

Ni anar nog inte vad som just hände mig och frida? :o
Jag åkte med henne till vaxmora för att hoon skulle få sällskap hem och jag bor ändå bara 5 minuter bort från henne så aa.. sen när vi går från busshålsplatsen ser vi en grön/svart plastig KRÄFTA? haha, sen så ska jag röra på den och då rör den sig? :o det var alltså en levade kräfta, och jag och frida var tvungna att spela in det. men omg vad rädd jag blev :D

det var en sån här, äcklig grej, FAST STÖRRE!! whoooho vad rädd jag blev :D
asså ofta man ser en sån på gatan? ahahha

iaf, idag så har jag varit i skolan och det blev inga håltimmar så vi fick sluta 13.20 istället - SUPER BRA :)
snart ska jag packa ihop mina grejer och dra vidare för att möta michelle och sen dra till täby :) kanske hörs senare ikväll ;) pussyyyyy !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0