jag älskar dig!

shulululu, hemma från jobbet nu - skönt som fan! Jobbet slutade med citron tårta med freby och bella, haha fast den var skit äcklig men det var trevligt. Idag slutade Hugo på jobbet eftersom han ska bo i sydafrika tror jag det var i ett år, hoppas han får det bra! :)
Snart ska jag träffa Hedberg för att göra alla jävla läxor, har religion, natur och engelska den här veckan - super kul!

Men imorgon eller på onsdag får vi troligen våra datorer så måste pallra mig iväg och köpa en dataväska.
aja,ska dra nu! BTW: fan VAD EMELIE HAR SNYGG SKJORTA (hoppas fan B2 läser det här :D haha *ironi*)

Kommentarer
Postat av: B2

SNYGGASTE SKJORTAN, B1!

2009-08-31 @ 21:13:01
Postat av: bella

elr hur :o helt otroligt snygg!

2009-08-31 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0