HELGEN

tjenare gott folk, allt bra med er? :) Jag sitter just nu och käkar pasta med bacon - mums!
jag vet att min uppdatering har varit kass den här helgen men aa whatever :D Jag kan ju iaf dela med mig om vad jag har gjort i helgen:

träffat aspen lite, badat i agnes pool med några brudar, fest i täby?! , chillkrök/fest hos ngn christoffer i häggvik, sovde hos frida, michelle har sovit hos mig, varit i stinsen, varit i stan och peircat naveln hah, varit på släktmiddag hos mormor, - ja det är i stort sätt det som hänt :)

Planerna igår sket sig, asså kolla först så är jag hos mormor och käkar och så, sen kommer jag hem runt typ 7 då jag och frida h, fixar oss eftersom vi skulle dra in till stan och träffa några, men jag och frida var inte färdiga förrän 8 och efter det skulle vi fixa dricka av aspen men han hade också släktmiddag så han var fett med seg, så vi kom inte iväg förrän 10 och då pallade inte jag och frida dra in dit sen eftersom de flesta drog, och dom som var kvar kände vi knappt, iaf så då drog vi till någon snubbe i häggvik och det var helt okej :) sen runt 1 drog vi vidare till vaxmora skolan - DET ABSOLUT COOLASTE STÄLLET ATT VARA PÅ. där vi träffade massa från gamla skolan och sen kom kalle, turn, guff och ludde och joina ett tag. Runt halv fyra drog vi hem och somnade på direkten.

JAG HAR IAF HAFT KUL I HELGEN!!!


HÄR ÄR EN BILD PÅ MIG OCH FRIDA H, i sommras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0