GRILLNING PÅ BADBERGET

tjenis :) min söndag blev väl helt okej iaf :) 10 över 7 mötte jag upp pia, michelle, julia, och amis och så köpte vi engångsgrill, godis och mashmellows sen drog vi vidare till badberget där vi mötte tove och typ 20 killar aa, lite random sådär.. Alla brudar utom pia och tove drog för ett tag sen, och jag mötte upp aspen eftersom han hade varit i häggvik och så gick vi hem tsm , mysigt!
jag har inte tagit några bilder, men klistrar in bilder i dt här inlägget när michelle laddat upp bilder :D

Imorgon börjar ja halv tio, vilket betyder 9bussen -.-, slutar 14.20 och sen drar jag direkt till jobbet, är hemma runt 8-9 någon gång, så uppdateringen kommer vara kass, om inte jag skriver ngt på morgonen..

godnatt sov gott! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0