COMPUTER BAG



Hur underbar är inte denna snygga dataväska från ginatricot?
Eftersom jag börjat ny skola nu och vi får vara bärbara datorer om MAX 1 vecka så är jag verkligen i stort behov av en dataväska, eftersom man kommer bära fram och tillbaka datan varje dag till skolan.
Funderar på att slå till att köpa den, den kostar ju bara 249:-, men man får ju hoppas att den är snygg i verkligheten också! återkommer när jag vet om den är snygg IRL !!!

Juste, glömde berätta att jag var med aspen idag efter jag shoppade och innan hans träning. Han lärde mig spela farmville - och jag är redan NIVÅ4 - jag är så jävla bra.

ASPEN MED I BLOGGEN - CHEEECK! HAN VILLE, jag lovar!
GÅ OCH LÄGGA MIG - CHEEECK! - god natt ;D

Kommentarer
Postat av: renate

Hejsan. köpte du den där svarta väskan från Gina? Lust isåfall att sälja den till mig? Vh renate i Stockholm

2011-10-20 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0