26 AUGUSTI 2009

HALLO IGEN! :) glömde berätta om min otroligt misslyckade morgon idag..
.. det började med att jag gick upp, duschade och sedan kollar ut och ser att det regnar - PERFEKT DÅ KAN JAG HA MINA NYA SKOR, men då var jag tvungen att inpregnera dom (eller hur det stavas) så jag skyyndar mig att göra det sen börjar jag fixa mig, när jag har typ 20 minuter kvar så ser jag att mina skor blev gröna av inpregnerings sprayet? så jag försökte tvätta dom i 20 minuter utan resultat - SNACKA OM FÖRSTÖRD MORGON!
så idag fick jag gå i några randomskor haha, kände mig skit ful :D


här kommer en bild på armbanden jag köpte igår som var på rea 50%. - värsta kapet!
JUSTE: just nu sitter michelle och fixar min design - TACK SÅ MYCKET HONEY!! " får ju hoppas att den blir bra också haha"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0