-

engelska och natur avklarat - check!
nu har jag bara religons läxan kvar, men gör den imorgon för den ska ändå in på onsdag, så det är najs. funderar också på att börja min idrottsuppsats, så jag har den gjord? ..

engelska läxan var att svara på ca 15frågor utifrån någon text och tänkte att ni skulle få se några av mina och fridas otroligt seriössa svar ;)

Advantages of being a women
we don't have to join the army if we don't want to.
- nice clothes, and no asses in the weather.
- we don't have a dick
...

"He seeked new friends because he was weeded out, from the "cool kids". He became friend with a bunch of geeks."
ursäkta stavningen! :) hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0